rozhodne to nejsou snimky ale pouhe rendery, buh vi jestli vubec neco maji
Odpovědět4 0
Je to jen koncept od studenta, který pro Intel už dřív nějaké připravil. V žádném případě nejde o podobu hotových karet a konečný design nejspíš bude jiný. Intel se jen pochlubil obrázky od fanoušků v rámci The Odyssey.
Odpovědět0 0
Je nějaká tlusťoučká. :)
Jsem zvědavý na výkon a specifikace. Není mi jasné, co Koduri vymyslel lepšího, a proč to nevymyslel už když byl v AMD. Možná po něm ale chtěli jen design pouzdra jejich super nadupané karty, která strčí nVidii do kapsy.
Odpovědět1 4
2-slotová grafika co ti na tom přijde zvláštní?
zvláštní je možná poměr rozměrů chladiče, je tlustá na to jak je krátká, možná je to ale řešení pro méně prostorné bedny
moje RTX2080ti od Gigabytu zabírá 2,5 slotu, btw je kráásně tichá, tak tichou grafiku jsem ještě neměl
otázka ale takové grafiky od Intelu bude výkon, zatím to typuji max. na RTX2060
Odpovědět2 0
jo no, radiální větrák, extrémně hlučný a neprotlačí ani polovinu průtoku vzduchu co jediný obyčejný větrák :D
když už bych musel mít grafiku s takovým chlazením tak ji radši odmítnu a vyberu si nějakou pasivně chlazenou :D
Odpovědět5 0
Jo, tohle byly fakt vysavače k prdu. Nicméně i chladič s radiálním větrákem se dal udělat dobře, např. tento:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět2 1
Já měl tedy trochu žravější GTO, ale ok...beru. Nicméně, prostě ty referenční chladiče s rad.větrákem staly za prd snad vždycky. A daly se uděla lépe. HIS měl své IceQ myslím a ty byly v poho. Prostě dobrý neref.chladič a pracoval na stejném principu.
Na klasické dvou a tří větrákové kusy tlačící vzduch přímo do žeber to mít nemůže.
Princip se mi tenkrák vcelku líbil. Výhodou bylo, žes ten vzduchu dostal ze skříně ven.
Odpovědět0 0